tisdag 15 november 2011

Min lurige gubbe


Glömde ju helt bort att berätta, men igår ville Mathias ta med mig ner i köket för att mäta för en köksfläkt! När vi kommer ner ser jag att det hänt grejer där :) Han hade tagit ledigt på eftermiddagen och fortsatt bygga tak med snickaren! Det var därför han tjatat så mycket om att vi skulle ner dit :)

Nu sitter de visst fast och kommer inte vidare förrän vi har köpt en fläkt, bäst att börja titta runt då!! Jag gillar dessa fläktar, men vet inte om den blir för klumpig i vårt kök?!


Vi har också kikat på de här:


Sen gillar jag ju fläktar som ser ut som en vanlig taklampa :) men tror inte de funkar i vårt kök!!




Och ja, jag är fortfarande vaken ;) Jag kände mig lite piggare efter min powernap, men nu blir det sängen för min del!!

Natti igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar