fredag 18 november 2011

Bra dagislämnimg!


Idag gick det riktigt bra på dagis, Anton sprang in på en gång för att pussla. Han hade knappt tid att säga hejdå till mamma :)

Nu är jag på väg till jobbet! Förhoppningsvis kommer jag ifrån tidigt idag så jag och Anton kan ta helg lite tidigare än vanligt :) Funderar på om vi inte ska följa med familjen Berg till simhallen och McDonalds i eftermiddag?! Var länge sen och det vore lite mysigt faktiskt :)

Här ovan ser ni hur mina tröttgrisar låg och sov strax innan jag väckte dom kl 6:30 :) Anton har haft lite dåliga sömnrutiner den här veckan. Två mornar har han vaknat och vägrat somna om kl 5, en morgon var det kl 3. I gårkväll sov han oroligt så han fick sova i vår säng, kl 3 vaknade han och skulle inte ligga still och sova längre, tror han somnaade om runt 4-tiden igen. När min klocka ringde vaknade han faktiskt inte idag (vilket han alltid gör annars) så jag har göra mig i ordning och till och med äta frukost i lugn och ro innan jag gick och väckte mina grabbar :) Det är morgonlyx för en morsa ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar