tisdag 15 november 2011

Grattis svärfar :)



Grattis svärfar på födelsedagen :)
Vi har idag varit hemma hos svärföräldrarna och ätit god smörgåstårta och gräddtårta. Tyvärr var inte familjen Lindberg/Jakobsson särskilt pigga idag eftersom unge herr Lindberg bestämde sig för att det var morgon kl 3 i natt :( Det var ungefär den tiden han började böka runt i vår säng (som han sov i för att han hade svårt att komma till ro igårkväll) och började sparka mig i ansiktet. Det var då lite svårt att sova så jag har varit vaken i princip sedan dess!! Nu kom vi hem från kalaset för någon timme sen och jag är så trött så jag har huvudvärk och känner mig illamående, har faktiskt till och med sovit en stund när vi kom hem!!

Nu ska jag nog faktiskt ta panodil och krypa ner i sängen för natten, tror aldrig jag har lagt mig så här tidigt någonsin förrut :) Så natti på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar