tisdag 17 maj 2011

Lite bilder


Kul första bild men detta har gubben sysslat med ikväll medan jag tränade och Plutten var hos mormor! Han är noggrann och fint blir det :)

Annars har vi tagit det ganska lugnt senaste dagarna. Förra veckan var jag helt otroligt trött och det tog lång tid innan jag kom på att det kunde bero på allergi-tabletterna jag har tagit i några veckor nu. Har inte tagit någon alls sen i lördags och jag är mycket piggare nu (fast mycket snorigare)! I söndags överraskade vi morsan med en mycket försenad julklapp (från förra eller om det till och med är förrförra julen)!! Vi kidnappade henne och bjöd på tre-rättersmiddag hemma hos oss! Hon anade ingenting och trodde oss inte ens när hon var här och såg maten ;)

Måndag och tisdag har jag och Anton haft riktiga mysdagar hemma och inte gjort något särskilt, riktigt skönt! Imorgon är det dags för jobb för min del igen, börjar dagen med nationellt prov i matte sen har jag lite att rätta :(

Bäst att slänga ut lite bilder från senaste dagarna också!










Han som inte gillar efterrätter eller ost
var förvånansvärt förtjust i
Fridas cheesecake :)

Morbrors första bajs-blöja :D


Nu soffmys och sen sängen... Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar