fredag 20 maj 2011

Lekparken

Idag har Plutten varit i lekparken med mamma och farmor :) Han var måttligt road av gungorna och rutschkanan, mycket roligare var de andra barnen som var där... Farsan är på Bonnbacken och spelar brännboll med jobbet ikväll! Nu nattar farmor Anton och jag ska åka och hämta pizza till oss... Härligt :)

Vi började dagen med att som
vanligt riva ut allt från köksskåpen...

Fortsatte med att klättra på möblerna

Sen blev det en sväng till lekparken
för att gunga...

promenera...

rida på dalahästen...

åka rutschkana...

och spana på brudar :)



Sen var jag ju tvungen att testa
gungan hemma som nyss kommit upp!

Förresten så var jag på ett jobbmöte på förmiddagen idag, verkar lovande men inget spikat ännu, återkommer när jag vet mer :)

Förresten igen... :) Jag har ju helt glömt bort att berätta att Anton numera (ibland i alla fall) kan stå själv. Han kan också klättra upp för en trappa helt själv (med en nervös mamma i hasorna)... Han har gjort det två gånger hos mormor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar