tisdag 17 maj 2011

13 månader

Det var länge sen jag bloggade nu och jag har en massa bilder att visa er men just nu ville jag bara kika in och säga grattis till min lilla älskling på 13-månaders dagen :)

Vad sägs om en liten uppdatering om vår lille plutt!? Han har blivit så stor och kryper nu runt snabbt och går längst med väggarna och möblerna! Han blir mer och mer modig och släpper nog snart taget! Han har blivit riktigt pratig och snackar och pekar på saker hela tiden. Säger mamma (ofta) och pappa (lite mer sällan), titta, hej, där, klocka, lampa, mjau och sen en massa andra läten som vi inte lyckats tolka ännu! Han har sista månaden tytt sig lite till mamma och pappa och varit lite skeptisk till alla andra, men jag tror det börjar släppa lite. Han älskar att leka tittut och när någon jagar honom och han har även börjat köra runt med sina bilar väldigt mycket! En annan favoritsyssla är att riva ut allt ur mammas köksskåp och flytta runt det över hela huset :)



Jag återkommer med ett bild-inlägg senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar