fredag 14 januari 2011

Träningsvärk och jobb-dag

Idag är en ny jobbdag... Jag sitter just nu och ska fixa en planering för Matematik A-kursen, sen har jag lektion kl 12-13. Blir nog kvar en stund efter för att förbereda för nästa vecka, men kommer nog hem i skaplig tid till mina älsklingar i alla fall :)

I går var jag och tränade Step på Träningsvärk1 och idag har jag grymt ont överallt. De har prova-på vecka denna vecka och alla pass är gratis. Det var grymt jobbigt och det märks att det var över 6 år sedan jag tränade något pass, jag blev trött på ett helt annat sätt än vid styrketräningen. Efter detta pass har jag bestämt mig för att byta gym till Tjust Rehab, man jag avvaktar nog och ser om jag får något nytt jobb. Har jag tur så kan man få friskvårdsbidrag tänker jag :)

Nu ramlade det visst ner tvätt från övervåningen, bäst jag går och sätter igång en maskin. Lätt att få något jobb gjort hemifrån... not.... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar