lördag 4 december 2010

Snart flyttdags!!

Tiden har bara sprungit iväg och redan nästa vecka flyttar vi in i huset :) På onsdag skriver vi på papper och på torsdagkväll går flyttlasset (så mycket vi hinner då iaf). Ska bli så skönt att flytta till hus och få lite mer ytor :)

Igår eftermiddag var vi (jag, Anton och Mathias) uppe på barnavdelningen och fick kika på lille Vilgot genom rutan, han var så liten och så söt... Han och Anton kommer nog busa ihop när de blir äldre :D

Nu ska jag äta frukost här, har kört några tvättmaskiner nu på morgonen och sen tar jag bussen upp till Norrköping för lite julshopping med Jessika. Jag kommer inte hem förrän imorgon, så det blir min första natt utan Plutten :( Lite blandade känslor, jag kommer sakna honom som tusan, men samtidigt ska det bli skönt att få sova en hel natt för första gången på över 8 månader...

Bäst att slänga i sig frukosten nu innan Plutten vaknar igen :)

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar