söndag 28 november 2010

Snöstorm

Idag är det inget mysigt väder, om jag kunde undvika skulle jag inte gå ut idag... Men vi ska försöka ta oss iväg till babysim i eftermiddag!!

Just nu är gubben ute på vägarna och kör, jag gillar det inte, men han en ju så snäll och ställer upp för sina vänner jämt. Enligt rapport har han precis kommit fram till Linköping där han ska hämta upp Bambam och köra hem honom till Västervik. Jag och Anton går här hemma och väntar på honom!! Han var även ute och körde inatt. Han hade sedan tidigare lovat Berg att hämta honom från en fest i Oskarshamn, då visste han ju inte att det skulle bli snöstorm just denna helg :( Han åkte härifrån vid midnatt och var inte hemma igen förrän 3:30. Det hade varit nästan ingen sikt alls och han hade kört i 40 km/h hela vägen... Så inatt har varken jag eller gubben sovit mycket. Till och med Anton låg vaken mellan 1:30 och 3, undrar om han också väntade på pappa :)

Så här såg det ut utanför fönstret när jag klev upp idag:












Och sa här ser det ut inomhus hos oss:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar