onsdag 29 september 2010

homestyling

Nu ligger vår lägenhet ute på hemnet. Igår var en homestylist (eller vad det heter) här och det visade sig att vi hade ganska mycket att fixa med. Så igårkväll var farmor barnvakt och vi stack iväg och handlade, blommor, krukor, handdukar och diverse annat. Idag tog gubben ledigt och tur var väl det, för vi har hållit på att packa, bära ut, städa och piffa hela förmiddagen. Kl 13 kom fotografen och fotograferingen tog ca en timme. Under tiden han fotade ett rum så bar vi runt en massa grejer till ett annat rum. Det var full rulle och samtidigt hade vi en trött och hungrig liten kille i famnen. Men det gick bra och bilderna blev riktigt bra. Redan nu ikväll ligger lägenheten ute och det ser riktigt snyggt ut, får hoppas att många blir intresserade.

Efter fotograferingen stack jag iväg till gymmet, var nästan två veckor sen jag var där och jag vill inte tappa det nu när jag äntligen kommit igång igen. Efter träningen skulle jag ner på stan och göra några ärenden, det blev några extra än jag hade tänkt och jag sprang som en skållad råtta fram och tillbaka och var helt slut när jag kom hem. Morsan fick åka hem från sjukhuset idag, hon mår ok och hoppas bli kallad till operation snart så hon slipper få en infektion igen. Jag var på apoteket och hämtade medicin till henne idag.

Idag vid lunchtid gick Mathias farfar bort. Han har varit dålig ett tag och legat på sjukhus i omgångar till och från sedan i somras. Han har varit riktigt dålig sista tiden så jag hoppas han har fått ro nu äntligen.

Lite bilder från vår lägenhet som aldrig tidigare sett så här snygg och städad ut :)



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar