måndag 27 september 2010

Började morgonen med ett skratt :)

I morse vaknade jag vid 6-tiden för Anton var lite halvvaken då. Då låg Mathias och pratade i sömnen. Hälften av vad han sa hörde jag inte, men rätt vad det är säger han högt "För 300 får du juice"... haha, vet i tusan vad han drömde om... :) Fick iaf Anton att somna om vid ca 6:15, 10 minuter senare börjar Mathias alarm ringa. Jag knuffar på honom för att han snabbt ska stänga av alarmet, han vänder sig då om och rullar ur sängen. Han vaknade alltså med huvudet fastkilat mellan sängen och sängbordet och jag kunde inte sluta skratta... :D Anton vaknade ju så klart igen, så jag fick ju gå upp och mata honom, men det var det värt :)

Nu har jag kokat nappar, ätit frukost och gjort mig ordning. Anton sover sin förmiddagslur just nu, han har sovit länge nu, över 1,5 timmar. Ska strax börja förbereda lunchen, sen är det rensning som gäller idag också (om Anton tillåter). Får se om mamma får åka hem från sjukhuset idag, isf kanske jag åker och hämtar henne.

Ha en bra dag!!

Anton började dagen med lite tv-tittande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar