torsdag 24 april 2014

Min lilla prinsessa

Godkväll!

Min lilla prinsessa alldeles nybadad tidigare här ikväll, med de söta lockarna som fått extra volym av badet och dessutom med en liten prinsesskrona på huvudet. Jag tror jag smäller av så söt hon är :)


Efter några dagars snörvlande och en släng av feber för både mig, gubben och barnen (feber för mig, snörvlande för oss allihopa) känns det som om vi äntligen är på bättringsvägen allihopa. Barnen har varit på dagis idag, jag har roat mig med att veckohandla (det var jag och pensionärerna som var på Ica kl 10 på förmiddagen) och sedan har jag avslutat dagen med en lugn stund med lite filande och fotmassage på salong (det är något jag unnar mig några gånger om året).

Nu sover barnen i sina sängar, ikväll var det ingen av dem som orkade höra färdigt godnattsagan utan jag fick bära in båda två sovande till sina sängar. Nu hoppas jag på en bra natt inatt, med förkylningarna som har härjat här har ingen av oss sovit särskilt bra på hela veckan. Min älskling är som vanligt på övervåningen, jag tror han monterar badrumsskåp för tillfället. Jag ska strax gå och upp hjälpa honom flytta dörrar eller vad det nu är han har på schemat ikväll :)

Hoppas ni har en mysig torsdagskväll. Imorgon är det fredag och nästa helg hörrni :)

4 kommentarer:

  1. Åhh allra goaste lilla sessan! många kramar och pussar från Mats och mormor, till bästa Anton också förstås 💑

    SvaraRadera
  2. Men så söt som en prinsessa, kan du skicka en bild på henne till min mobil. Vi ses i morron, måste ju ha puss och kramkalas med sötnosarna innan vi ska vara borta två veckor. Hur ska vi klara oss. Jag brukar ha filmer på alla fyra på mobilen som vi tittar på när suget sätter in. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skickar över en bild, så du klarar dig under semestern :) Ja, idag blir det kramkalas, ses sen :) Kram

      Radera