onsdag 13 november 2013

Skuggspel och kommentarer

Godkväll!



Såg detta snygga skuggspel på väggen här hemma idag när solen lyste in. Ser ni hjärtat?? Snyggt eller hur! :)

Det verkar som om ni har haft problem att kommentera sedan jag bytte bloggdesign. Jag har gjort lite efterforskningar och kommit fram till att det tydligen har strulat för många andra också med den dynamiska designen som jag hade bytt till, så nu går jag tillbaka till en enklare design igen. För hur tråkigt är det inte att blogga om man aldrig får några kommentarer!!

Jag hoppas verkligen att det fungerar nu och jag blir jätteglad ifall ni vill testa att kommentera. Gärna på detta inlägg eftersom jag jättegärna vill ha er input på detta :)

Nu väntar en sen middag på dessa båda trötta föräldrarna, ikväll blir det varma mackor :)
Hoppas ni har en bra onsdag!


2 kommentarer:

  1. Ja nu skall jag testa kommentera igen, förra försöket verkade ju misslyckas. Jag tycker precis som Du golvet bör inte vara för rörigt, varför jag tror nr 5 eller 6 är bäst!
    Ha det gott, nu hoppas vi att det går bättre att "tycka"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, va skönt att ni kan tycka igen :) Tack för din åsikt och det är ju så, golvet ska ju "hålla" i flera år!
      Ha det bra och hälsa familjen!

      Radera