tisdag 15 oktober 2013

Vilodag för snickarna


Det har det varit idag, en vilodag för snickarna (i alla fall ifrån vårt bygge). Däremot så har elektrikern varit här hela dagen, så han och Mathias har dragit el och satt el-dosor. Så nu ska det vara förberett och klart för att sätta gips överallt!


Medan en del arbetar hårt, sittar andra och slappar framför tvn! Ibland tror jag nästan att det är en tonåring jag har här hemma ;)


 Hur ser det då ut på övervåningen? Jo, vi har golv i både vårt och Stellas sovrum samt i vår walk-in-closet. På bilden nedan står jag i vårt sovrum och tar bilden, sen ser ni vår garderob och längst bort ser ni Stellas rum! På andra sidan väggen som har kommit upp längst bort i bild kommer tv-rummet vara. Det kanske är lite svårt att se så här på bilder hur det ser ut, men jag ska se om jag inte kan ordna en ritning så kanske allt blir lite klarare. Eller vad tycker ni?


Nu i morgon så kommer så kommer badrumskillen och ska flytspackla badrumsgolvet och sedan på torsdag och fredag kommer snickarna igen så då kommer det nog upp lite flera väggar. Spännande :)

2 kommentarer:

  1. Så kul att se och en sån härlig tv kille, han kan konsten att koppla av.
    Jag kommer nog förbi under dagen måste se på bygget och jag ska ut och fara på olika håll i dag. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, han är expert på att koppla av ;)

      Radera