fredag 18 oktober 2013

Vår start på dagen

Här har vi startat dagen med tända ljus (i fina ljuslyktan Anton har gjort på dagis) och titta på när lastbilen lastar av byggmaterial till övervåningen! Ser att jag verkligen behöver putsa fönstren också, men det tar vi en annan dag :)


Och så klart en massa oväsen från övervåningen. Men både jag och barnen har vant oss vid det och numera tycker jag att det är bra med oväsen, det betyder att vi är ett steg närmare :)


Här blir det pannkakslunch snart och sedan ska det städas och förberedas inför helgens kalas. Vi firar ju vår snart-1-åring här på söndag med paket, tårta och våra familjer. Innan dess ska jag och Anton hinna med hans första bio-besök också! Mysig helg väntar oss!

Hur ser er helg ut?

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin ljuslykta! jag hoppas våra grabbar kommer hem med något liknande snart! :)
    Vad är det för bio? så spännande! Tror dock att Vilgot har lite förmycket "myror i baken" än;)
    Hjälp, Stella fyller ju ett år på söndag! Vad fort det går, stora fina tjejen!

    puss V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är den fin :) Vi ska gå och se Flygplan och sedan äta på McDonalds, en mamma-son-grej (pappor och syrror förbjudna). Tror inte det är några problem för Anton att se en hel film :)
      Ja, hon är ju redan ett år, vart tog min bebis vägen?! :)
      Puss

      Radera