lördag 7 september 2013

Höstmorgon

Godmorgon på er!

Eller snarare godmiddag kanske. Här har vi (några av oss ) varit uppe sedan kl 5:30 och hunnit med att äta frukost både en och två gånger. När vi kom ut i köket i morse möttes vi av detta fina dis ifrån köksfönstret. Visst är ljudet helt fantastiskt!



Jag gillar hösten, den lite kyligare och klarare luften och att man kan krypa upp i soffan med filt, tekopp och en massa ljus tända. Men det blir ikväll det. Först har vi en helt oplanerad dag framför oss. Eller helt oplanerad är den inte, minns ni alla barnkläder jag släpade upp ifrån källaren förra helgen? De står fortfarande kvar och idag ska de gås igenom och sorteras så vi äntligen får tillbaka vår hall (i alla fall tillfälligt innan den kommer belamras av byggmaskiner inom några veckor). 


Sen planerar jag att hinna med en massa mys, kramar, bus och pussar med mina älsklingar också! En bra lördag känner jag väntar på mig, bäst att starta upp den nu :)

2 kommentarer:

  1. Vi satt på altanen kl 03 imorse och kollade på dimmorna, häftigt! /Mammamia

    SvaraRadera
  2. Ja, häftigt :) Vad gjorde ni uppe vid den tiden? Sen kväll eller tidig morgon? För en småbarnsförälder är det otänkbart att vara frivilligt vaken vid den tiden ;)

    SvaraRadera