söndag 1 september 2013

Att inte få så mycket gjort

I min enfald trodde jag att jag skulle hinna med massor nu när jag bara har en unge hemma. Därför släpade jag upp varenda påse med barnkläder jag kunde hitta i källaren och tänkte att det skulle sorteras och läggas i vakuumpåsar. Det visar sig vara precis tvärtom. Nu har ju Stella inte Anton att leka med, så då kräver hon min uppmärksamhet precis hela tiden. Därför har jag nu alla klädpåsarna stående i hallen och endast en liten del av dem är sorterade!



 Men imorgon blir det ändring på det för då kommer äntligen Anton hem! Jag säger inte att jag får mera gjort, men åtminstone har jag alla mina ungar hemma hos mig igen :) Dessutom har jag en liten tjej som kryper runt här och ropar efter Anna (som hon kallar Anton), så jag tror hon saknar honom också!

2 kommentarer:

  1. Men herregud vad dom är lika! Den bilden där Stella syns från sidan och skrattar, det är nästan lite creepy. Men ack såå söta��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej vännen! Ja, visst är dom, mina små söt-troll :) Puss

      Radera