onsdag 24 juli 2013

Dagens lyxproblem

Jag har ett problem, kanske ett lyxproblem skulle nog vissa säga, men dock ett problem. Jag tar så många foton att jag inte hinner visa er alla!


För några veckor sedan var vi ute en sväng i Mats stuga och jag har tänkt att visa er bilderna på min kära familj därifrån, men tiden har bara runnit ifrån mig! Har ni förresten tröttnat på sommar-/familjebilder ännu? Hoppas inte, för här kommer några till :)

 



Min sötaste och gladaste lilla tjej
Bästa sättet att äta kex på är på morbror ;)







 Här ser ni mina tre favoritkillar på hela jorden på en och samma bild, och visst är de lite galna alla tre ;)
 


Vi är förresten fortfarande ute på ön och har det bra! Det går absolut ingen nöd på oss, här finns sol, badstrand, massor av mat, trevligt sällskap och lugn och ro. Just nu sitter vi och väntar på pappa som snart slutar jobbet och goda vänner som ska sova över! Vad mer kan man önska?



6 kommentarer:

  1. Å vilka härliga sommarbilder! Jag ska ta ett bad nu, Mats är i stan o hämtar vår nya
    kyl o frys (o köper julklappar åt mina barn minsann!!) hoppas vi kommer ihåg dom till jul bara... ;-) <3 /mammamia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså redan? Hur ska det gå med ditt gamla minne ;) Lite nyfiken blir jag ju allt nu :)

      Radera
    2. Haha det är ju liksom lite meningen att ni ska bli!!

      Radera
    3. Jo, jag vet ju det... ;)

      Radera
  2. Jag är inte trött på dina bilder, bara kul att se så fina bilder på så fina barn ( och föräldrar med för den delen ) fortsätt med det.

    SvaraRadera