söndag 21 juli 2013

Ännu mera sommar


Åh vad jag älskar sommaren när det är så här fint väder, man kan umgås med familjen och man har lyxen att kunna åka ut till en sommarstuga för att bada, sola och slöa. 

 







 Jag måste faktiskt berömma mig själv med att vara ha bättrat mig på att ta med mig kameran när vi åker iväg. Det gjorde jag sällan förr och det är ju så roligt att ha bilder att minnas saker vi gjort. Dessutom händer det ju så mycket med barnen hela tiden som man vill dokumentera :)

Vi har alltså spenderat ett mysigt dygn i vår stuga där även morbror Johan och Frida var. När vi är iväg så här är det ju aldrig vi föräldrar som är roligast att hänga med, Anton tar ju alltid rygg på någon annan och vill vara med och hjälpa till med allt (som ni ju ser på bilderna). 

Nu är vi hemma, packar om, tvättar en massa tvätt och imorgon sticker vi iväg igen till ett annat sommarparadis, Thias familjs stuga :) Hektiskt just nu, men skönt när vi väl är på plats!

1 kommentar:

  1. Ska bli så kul i morron när ni kommer till oss. Vi ses, Kram

    SvaraRadera