söndag 21 augusti 2011

Lördagsmys!

Det har vi haft här ikväll :) Gubben var och hämtade pizza och vi tittade på film, "Going the distance", en romantisk komedi som var ganska rolig och söt :)

Idag har Mathias varit ute och lagat fasaden hela dagen, han fick hjälp av Danne en stund också! Han har nu hunnit med hela fasaden en omgång, men det måste ju läggas på lite i taget så det blir väl åtminstone en vända till!

Jag och Anton har hängt inomhus idag! Faktiskt så har Anton slagit sovrekord idag, han somnade kl 9 (efter att ha tagit sovmorgon till drygt kl 8) och sov ända till strax efter kl 12. Han sov alltså hela tre timmar, det tror jag aldrig han har gjort förrut!! Tröttis som pappa kanske :) Jag har hunnit tvätta, städa, rensa undan, diskat och dessutom diskuterat lite av företagsekonomi-kursen med Lena som var förbi på fika och husesyn!

Vi var egentligen bjudna på kräftskiva hos famiiljen Andreassen men tiden räckte helt enkelt inte till :(

Nu kommer jag somna gott och imorgon ska vi på gårdsauktion på Hargs gård i Björnsholm (Mathias farfars gård)!

Natti natti

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar