fredag 26 augusti 2011

Nattsuddare

Du trodde väl inte jag sov för natten förrut morsan?! För det gjorde jag verkligen inte!!! ;) Vid 21-tiden bestämde sig en liten herre för att vakna, sen var det inte det minsta intressant att somna om. Till slut övergick det såklart i övertrötthet och då var det anledningen till att han inte ville somna! Till slut fick vi med gemensamma krafter honom att somna för någon halvtimme sen!

Emellan allt skrik och bus har jag faktiskt lyckats jobba ganska mycket ikväll. Hela fyra timmar blev det nog och skolans grafiska manual är en god bit på väg!! Nu har jag lite mindre att göra imorgon, risken finns att jag kommer ha en gnällig sjukling på halsen då!! Den lille menar jag då ;) Jag fick godkänt av min chef att jobba hemma imorgon (eller helgen) så jag slipper vabba! Jag tror jag har lyckats hitta världens bästa chef :)

1 kommentar:

  1. Ja, du verkar ju ha snubblat in på världens bästa jobb verkar det som!

    SvaraRadera