måndag 6 juni 2011

Soliga måndag :)

Vilken härlig dag vi har haft här idag... Soligt och varmt och hela familjen har varit ute i trädgården och fixat och donat! Jag har mörkbetsat pallkragarna så nu ska de jättefina :) Nu ska dom bara få torka till lite så ska jag plantera i dom senare i veckan!


Mathias har monterat ihop cykelbarnstolen så nu är den redo att provas!! Anton var mycket upptagen med att knuffa runt vagnen i trädgården... Med andra ord har vi fixat och trixat allihopa ;)




Vi hann även med en liten rabarberpaj på eftermiddagen!! Gillar att ha trädgård :)

Anton fick lite middag...

och vi åt paj :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi nog sätta oss ute och äta lite pastasallad, kanske att det blir ett glas vin också! Imorgon eftermiddag ska jag iväg på ett möte där jag förmodligen får lite mer klarhet i hur hösten kommer se ut!! Jag berättar mera så fort det är klart!!

Trevlig tisdagkväll på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar