tisdag 7 juni 2011

Bra och dåliga nyheter...

Idag har jag fått både bra och dåliga nyheter! Dom bra är att jag har skrivit på för ett jobb hos Alphaskolan på 50% och det känns som det kommer bli hur bra som helst :)
Dom dåliga är nog inte officiellt ännu, men jag tror iaf det går bra för alla inblandade och det kanske till och med blir bättre än det är idag!!

Efter jag varit och träffat Mats på Alphaskolan idag så kom morsan förbi en stund, hon hade Anton-sug sa hon :) Då passade vi på att åka till blomsterlandet och köpa jord. Min gubbe hade tydligen mycket energi så jorden är i pallkragarna och hallonplantorna som jag fick är redan planterade. Nu är det bara resten kvar ;)



Sen kom Johan förbi och senare även Frida, så vi tog en lång pratstund på trappan, riktigt mysigt var det :)





Nu sofflut, sen sängen för att vara laddad för jobb imorgon! Bjuder så klart på lite Anton-bilder från dagen innan jag går :)

Nyfiken i en strut :)


Efter en helt vanlig lunch hos Anton Lindberg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar