torsdag 13 februari 2014

Tänk vad lite tyg kan göra!


Minns ni detta inlägg? Livet och lite allt möjligt kom emellan min vän och gardinerna men nu äntligen så hänger de här i mitt kök! Vad tycker ni? Själv är jag jättenöjd och tycker att köket känns helt annorlunda nu! Tack snälla Petra för hjälpen :)


Här hemma står väskorna packade (i alla fall min, gubben är ute i senaste laget som vanligt), kameran är laddad och barnen sover. Imorgon äter vi frukost hemma sedan sätter vi oss i bilen och kör mot Köpenhamn för en helg utan måsten, utan blöjbyten och utan mattider att passa. En helg bara för oss för att påminna oss om att vi faktiskt är mer än bara mamma och pappa. Vi behöver det verkligen och vi längtar efter det. Men ändå var det med lite vemod som vi nattade barnen ikväll. En extra kram, en extra puss och ett extra "jag älskar dig" kände vi nog båda att vi ville ge dem!

Jag önskar er en trevlig helg och här på bloggen kommer det nog bli lite glest med inlägg eftersom jag vill lägga all tid på min älskling!


4 kommentarer:

  1. Ja nu ska ni ha det riktigt skönt och bara ta hand om varandra. Jag kommer i morgon tidigt och tar hand om trollen, jag tror att vi får en härlig helg tillsammans och har planerat massa saker vi ska göra. Kram och sov gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, jag är inte ett dugg orolig över barnen, de kommer ha det så bra :)

      Radera
  2. Ha det nu riktigt bra, kör försiktigt ner och må så gott!

    SvaraRadera