tisdag 27 mars 2012

På väg hem

Nu har vi haft en fullspäckad shoppingdag i Ullared och jag är nöjd med mina inköp :) Vi har precis fikat i Vrigstad och åker nu vidare med bussen hemåt! Nu börjar det kännas att man gick upp kl 3:30, det blir nog till att slumra resten av vägen hem! Förresten såg jag en kändis på Gekås ;) Hans följeslagare var visst ledig idag, så han såg jag inte till... Däremot hade morsan sett självaste vd:n, Boris!

Jag har fått rapporter hemifrån att Plutten har ramlat på dagis och slagit i läppen idag! Så han och Thias var hos läkaren på förmiddagen, men det var tydligen ingen fara, han åkte tillbaka till dagis igen sen! Jag saknar min lille älskling som tusan. Jag antar att han sover när jag kommer hem så jag får inte träffa honom på hela dagen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar