måndag 26 mars 2012

Morgonfrisyr

Är det detta som kallas morgonhår?! ;) Söt är han iaf, min lille lurvas :) På torsdag ska han dock klippas, min frisör Sandra klipper honom medan jag sitter hos henne med färg i håret! Det blir spännande att se hur det går ;)

Igår hade vi ju lite våffelkalas här hemma och det var som vanligt mycket trevligt :) Tack för alla fina presenter! Kvällen avslutades i Gunnebo hos Bettan och Berg där vi grillade lite!

I lördags hade vi ju en helmysig dag på stan, plockade fram sandlådan hemma och gick på bio på kvällen! Filmen vi såg var The Hunger game och den var jättebra, rekommenderas verkligen! Efter bion hann vi med lite käk på Sahara innan vi åkte hem till farmor som satt barnvakt! Med andra ord har vi haft en mycket mysig och trevlig helg!

I veckan händer det en hel del kul! Bland annat så åker jag till Ullared för lite shopping imorgon, på torsdag ska jag äntligen klippa och färga mitt väldigt slitna hår och i helgen blir det förmodligen en tur till Linköping! Dessutom fyller ju jag år idag och brorsan på onsdag :)

Jag önskar er en trevlig måndag :)

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen, hoppas Du får en fin dag.
    Handla nu inte alldeles för mkt i morgon, men Du, ha en bra dag då mé ;)

    SvaraRadera