fredag 27 januari 2012

Studiedag!


Hoppas ni har det bra! Fredagskänslan har börjat infinna sig här hos mig, ska bli skönt med helg :)

Idag är det studiedag på skolan, vilket för oss anställda innebär arbete i lugn och ro utan elever ;) Detta känner jag är en dag då jag jobbar undan och försöker komma ifatt i mitt jobbschema!

Igår tog vi en liten sväng ner på stan efter jobb och dagis. Hela familjen letade skor men den enda som kom hem med ett par var Thias. Jag har dock bestämt mig för vad jag vill ha, är på jakt efter ett par rejäla vinterkängor, och ska beställa på nätet i helgen!

Dessa finingar hittade Mathias på rean :)


Vi avslutade utflykten med ett besök på McDonalds, mycket uppskattat av hela familjen! Anton kom på att man kunde doppa pommes i ketchup, så nu kommer det nog doppas allt möjligt i allt möjligt ;) Redan igår avancerade han till pommes i mjölk ;)


Ha en mysig fredag och njut av helgen som kommer! Har ni några planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar