söndag 22 januari 2012

Söndagsmys


Just nu ligger hela familjen i vår säng, 2/3 av oss sover och resterande läser bloggar via mobilen :) Anton vaknade för knappt en timme sen så Thias var inne och hämtade honom! Nu sover som sagt båda mina grabbar som små grisar. Den minsta ligger som ett litet plåster mot mig och det är supermysigt :)

Igår hade vi finbesök här! Micke, Johanna och lille Wilhelm kom och hälsade på oss från Kisa och vi hade en jättemysig dag! Vi hann med lunch på Morella, en snabb shoppingtur på Åhléns och fajitas-middag hemma hos oss innan de åkte hem sent på kvällen! Tack fina vänner för en mysig dag :)





 Undrar vad vi ska göra idag? Jag vet faktiskt inte, men det känns som det får bli en lugn hemmadag! Till att börja med ska jag ligga kvar och mysa med mina grabbar iaf :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar