onsdag 28 december 2011

Ester Elenora och Sherlock Holmes!


Ikväll har vi haft dejtkväll jag och min gubbe och det var jättemysigt! Mormor var barnvakt och vi gick och såg nya Sherlock Holmes-filmen som var superbra, kan verkligen rekommendera den :) Vi kom fram till att vi borde gå på bio oftare, kanske nån gång varannan månad så om någon känner för att vara barnvakt så är det bara att höra av sig ;)

Innan filmen var vi på "Hos Magnus och Eva" och tittade på skjutdörrsbeslag, hon skulle kolla upp lite priser och återkomma så vi får vänta och se. Sen hann vi även med ett besök på butiken Kaos. En affär som jag inte har besökt särskilt ofta och som är ganska rörig, men börjar man leta runt lite därinne så finns det riktigt fina saker. Just nu hade de 50% på allt och jag fyndade en fin tunika och en Ester Elenora-sjal som jag suktat efter ganska länge! Jag är nöjd :D



Nu sitter vi i soffan med mobilerna och spelar mobilspel, jag spelar Sims och gubben spelar Smurfarna, haha :)

Hoppas ni har en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar