lördag 1 oktober 2011

En bra fredag :)

Idag på jobbet fick jag goda nyheter :) Efter ett "bortglömt" nystartsbidrag och lite omorganisering i budgeten meddelade Jocke mig att jag får fortsätta på heltid, gissa om jag blev lättad!! Så jag hann alltså aldrig gå ner på halvtid så jag tog helg med bra många färre stenar på axlarna :D

Tjejkvällen hos Vickan var jättemysig, mer sånt framöver ;) Tack så jättemycket vännen för god mat och trevligt sällskap :)

Även invigningen på skolan gick jättebra och det var massor av folk där. Första halvtimmen var Anton jättemammig och ville inte vara någon annanstans än i min famn och jag kan meddela att han väger lite nuförtiden ;) Men mysigt var det!! Efter ca en halvtimme kom Mathias och kunde hålla oss sällskap och avlasta mig lite med bärandet av plutten!

Nu känner jag att det är hög tid att krypa ner i sängen, kan knappt hålla ögonen öppna längre! Imorgon har vi ingenting planerat, jätteskönt! Det var verkligen inte igår vi hade en helt oplanerad helg!!

Natti natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar