lördag 3 september 2011

Sover oroligt :(

Det har Anton gjort egentligen sedan han började på dagis! Han brukar alltid vakna till och gråta runt 22-23-tiden på kvällen. Just ikväll lyckades vi inte få honom att somna om i sin egen säng så just nu ligger han bredvid oss! Mysigt så klart men jag sover inget vidare då!!

Tessan, Krille och Kevin var här på en blixtvisit förrut. Dom är nyligen hemkomna från Vegas (onsdag) där dom gifte sig så det var kul att se dom :) Även Johan och Frida kom på besök. Jag hjälpte Johan att skriva en jobbansökan och sen käkade vi pizza! :)

Nu ska jag försöka sova lite. Jag känner att jag håller på att bli sjuk igen (fast jag inte ens blivit frisk än)! Har ont i halsen och är öm i skinnet och hela kroppen :( Imorgon målar Mathias och Johan huset en andra gång! Hoppas dom blir klara imorgon för vi vill ha tillbaka farsan ;)

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar