onsdag 31 augusti 2011

En promenad i trädgård!


Vi har massor av äpplen och päron i trädgård och nu är de mogna och jättegoda! Mysigt tycker jag att kunna gå och hämta sånt i sin egen trädgård :)

Idag efter jobbet var jag och klippte mig så numera har jag lugg och jag är jättenöjd med frisyren, Sandra är duktig :) Medan jag var hos frisören var mormor hemma med Anton och Mathias var ute i Björnsholm för att tömma det sista på gården. Jag var och hämtade Anton på dagis efter jobbet först innan mormor tog över! Efter frisören åkte jag och handlade på Willys (Kvantum har ju stängt) och passade på att gå in på Blomsterlandet för att köpa en ny blomma att plantera i krukan på trappan, visst blev det fint :) Sen tog jag en liten runda i trädgården med kameran också!!




Här är enda föstret som plasten är borttagen och man kan
se helheten bättre, jag är supernöjd!! :)
Det här fönstret var Elitfönster här och lagade i
måndags, plåten i nerkant buktade ut!

Häromdagen när Mathias tog ledig hann
han med att måla brandstegen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar