söndag 7 augusti 2011

Som ett nytt hem!

Ommöbleringen blev riktigt bra, fast det är inte helt klart än. Det är fortfarande ganska rörigt överallt men jag lovar att visa en bild sen när vi fått ordning!

Hela syftet med detta var så Anton skulle få eget rum, vilket verkligen var på tiden! Nu hoppas vi på att han sover bra i sitt egna sovrum inatt!!

Jag har suttit och jobbat en stund faktiskt och imorgon ska vi iväg på kick off med nya kollegorna, kul :) När man känner att man får något tillbaka från sina chefer och sin arbetsplats har man inget emot att sitta och jobba en söndagkväll! Jag känner att jag kommer trivas på nya jobbet :)

Dags att krypa ner i sängen nu tror jag, ska nog lägga mig och läsa några inredningstidningar innan jag somnar! Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar