måndag 11 april 2011

Trött mamma...

Ursäkta dåligt bloggande men jag har varit så fruktansvärt trött igår och idag... Vår lille kille står varje morgon 6:15 och hoppar och tjoar i sängen, i morse var det 5:45 till och med :( Han är ju så go, men han får gärna vänta med att vakna en timme eller två ;)

Nu ikväll har jag och Anton hängt lite, pappa var ute och gick med Danne. Tack och lov så kom pappa hem innan nattning. Det var ingen lätt match att göra välling med en ålande liten kille på armen och ryggskott (som jag har fått idag)!! Nu sover han djupt och jag ska hoppa in i duschen.

Idag var jag förresten på ett info-möte om barnomsorg! Det var givande och jag känner att jag har lite mer koll nu. Farmor kom hem till oss och lekte med Anton medan jag var på mötet, sen promenerade hon ner till stan och möte upp oss. Tyvärr hann hon inte följa med oss och fika, men jag, Tessan, Kevin och Anton tog en fika i lugn och ro i alla fall :)

Den här synen möter mig varje morgon!
Myys :) Synd bara att det är lite för tidigt!







Nu väntar duschen, tack och hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar