tisdag 12 april 2011

Mjau

Idag stod Anton vid soffbordet och plockade med lite saker samtidigt som tv:n stod på. Då det dök upp en reklam för kattmat pekade Anton på tv:n och sa "mjau mjau" Mammas duktiga skrutt... :) Även tidigare idag visade han att han förstår vad jag säger. Han stod i sängen och ville inte sova, då sa jag till honom att lägga sig ner och krama grodan och det gjorde han! Han är inte bara smart, han är lydig också ;)

Nu sover skrutten, jag har precis bakat chokladmuffins så det luktar underbart här i huset. Nu ska jag ta en välbehövlig rast i soffan en stund... Efter middagen har jag planer på att ge mig iväg till gymmet, är nog på tiden för jag minns inte ens när jag var där senast...

BTW, idag ringde de från webshopen i England för att bekräfta min order, den skickas idag och jag borde ha den här nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar