lördag 23 april 2011

Påskafton...

Fast här firas det inte på något speciellt sätt mer än att jag hade ägg på mackan i morse :) Dagen förövrigt har bestått av lite solning på balkongen, blom-plantering, en tur med bilen till skolan för att hämta min dator, långpromenad med Anton, en bakfull pappa och mat från Corner. Vi avslutade Antons dag med att titta på Madagaskar 2, han kunde inte slita blicken från tvn och roligast var lejonen, när de dök upp i rutan sa han "mjau mjau" :)

Tomater och citronmeliss på balkongen

Balkonglådan

Apelsinträdet fick en ny kruka!

Trappan vid ytterdörren

En mycket upptagen liten kille :)


Filmtajm



Nu har jag suttit och slösurfat ett tag, ska nog inta horisontalläge i soffan snart... Eller så kanske jag ska gå och lägga mig, blev inte mycket sömn inatt, ca 4 timmar :(

1 kommentar:

  1. Najs tjejen, du kan ju plantera! Glöm inte bort vattningen nu bara...
    Å tänk att jag fick snika till mig ett litet gos med bästaste Anton idag me ;-)

    SvaraRadera