lördag 23 april 2011

Bygghjälp

Idag har vi haft massor av bygghjälp! Brorsan, Bambam och Krille har varit här och hjälpt till hela dagen, panelen är lite mer än halvklar i köket och dörren mellan vardagsrummet och rummet bredvid är igensatt, skönt att det börjar synas lite mer nu! Det kommer bli så snyggt när vi fått på vit färg på panelen :)

Jag och Anton har spenderat dagen med att köpa blommor och krukor till trädgården och balkongen, hängt med Maria och busat med Kevin! Kevin hade även med sig en jättefin födelsedagspresent, ett par chinos-shorts och en blårandig t-shirt, tack tack :)

Nu på kvällen har vi alla grillat, byggarna och respektive, supertrevligt! Festen pågår fortfarande men jag funderar på att göra som Anton och gå och lägga mig istället, blir ju en tidig morgon imorgon också...

Så klart avslutar jag med lite bilder från dagen!!







Kevin och Krille

Tessan








Jobba var det va?? ;)

Gissa vems!!!

Ser nu att det tydligen har gått en hel dag utan en enda bild på vår lille plutt... Han smög in i kanten på några bilder jag tog på Kevin, men inte en enda endast på honom alltså, skumt... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar