söndag 6 mars 2011

Plutten sover borta inatt

Här är det inte så mycket bättre på sjukfronten. Jag har fått i mig två mariekex och några tuggor rostad bröd på hela dagen. Gubben har inte ätit särskilt mycket mer. Vi bestämde oss för att låta Anton sova hos mormor inatt. Jag saknar honom som tusan, men jag tror han får det bättre där i natt istället för hemma med två föräldrar som inte ens kan ta hand om sig själva just nu. Vi har ju knappt sätt honom på två dagar nu så jag längtar som tusan efter honom. Hoppas det går bra att sova hos mormor!! :)

2 kommentarer:

  1. Stackars Er! Sjuka, och utan sonen, om bara för en natt, det kan inte vara kul! Har hört att man skall äta vitpepparkorn, har aldrig trott på det, men tror Ni så testa!!

    Lycka till mormor, har Du tagit ledigt i morgon?

    SvaraRadera
  2. Nej, mormor o farmor samarbetar så bra, så imorgon bitti kommer hon förbi och hämtar Anton hos mig. Sen får vi se hur dom mår under morgondagen...

    SvaraRadera