tisdag 8 mars 2011

Friska igen :)

Idag har vi mått mycket bättre. I morse var jag dock lite skakig i benen, men det berodde nog mest på att jag inte ätit så bra på ett tag. Framåt lunch kände jag mig helt ok, tillräckligt för att börja sanera hemmet i alla fall :) Det har diskats, dammsugits och tvättats en massa maskiner. Nu har jag nyss duschat och känner mig som en ny människa igen, redo att jobba imorgon :)

Nu ska vi strax natta Anton och sen blir det champinjonsoppa och smörgås samtidigt som vi tittar på The Bachelor :)

Förresten så har det hänt så mycket med Anton sista dagarna! Han har blivit mycket säkrare på att ställa sig upp och även på att sätta sig ner. Han verkar förstå mycket mer och svara när vi pratar med honom, idag t ex har han lärt sig att trycka på knappen på traktorboken. Han har också börjat peka på saker och säga titta samt förflytta sig runt när han står upp och håller i saker :)

Anton har fått en ny tuff jeansjacka
av mormor :)


Igårkväll innan läggdags, aldrig fel med lite pappamys :)



Min nya kompis Gurra G (Gurra Giraff)





Antons nya lekdress i jeanstyg :)



Pappa- och Antonmys framför tvn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar