söndag 21 november 2010

myskväll i soffan :)

Helgen som gått har varit bra. I fredags hade vi dejtkväll, jättemysigt :) Lördag fotograferade jag Frida och Johan i studion, kul att experimentera med blixtarna och jag tror jag fick till många bra bilder! Lördagkväll blev vi bjudna till Danne och Vickan på taco-gratäng, supergott :) Calle, Linda och William var där också. Senare kom även Malin, Dada, Milo och Melvin... Tack för en jättemysig kväll :)

Idag söndag var det min sovmorgon. Vaknade till vid 10-tiden och låg kvar i sängen en stund. Efter en liten stund kom stor-gubben och lill-gubben insmygande och vi hade kram-kalas, myyys :) Vi hann med att storhandla innan det var dags för babysim. Även idag trivdes Anton som fisken i vattnet ;) Som jag sa provade han på att dyka för första gången, det gick toppenbra, min duktiga kille :D

När vi kom hem var Anton-skrutten helt färdig och sov medan vi tog av honom ytterkläderna. Vaknade till efter en stund tillräckligt länge för att äta lite gröt sen sov han igen. Jag provade på att göra egen mat till Anton för första gången, får se om han gillar det... Innan vår egen middag var klar hann jag även med ett napp-kok, effektiv idag :D

Nu sitter vi i soffan och slöar, har haft årets första glöggmys med pepparkakor. Synd bara att jag inte har bakat några lussekatter än, men kanske i veckan!! Blir sängen snart tror jag, så man är utvilad inför en ny vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar