onsdag 24 november 2010

Jobbkväll

Ikväll har jag varit iväg på jobb, hjälpte Niklas att fota "behind the scenes" när han testkörde sin idé "Modell för en dag". Allt gick bra och det var en mycket trevlig kväll :) Hann med lite soffmys innan läggdags också :)

Tidigare idag skulle jag för första gången ta mig iväg till öppna förskolan tänkte jag. Jag, Sofia och Maria möttes utanför efter att ha kämpat i storm, regn och motvind att ta sig dit. Väl där var det stängt... :( Den snälla tanten som talade om det för oss var stängt var också vänlig nog att tala om hur de hade träffats på förmiddagen idag istället och hur trevligt det hade varit... Hmm, snacka om att strö salt i såren :( Det var bara att vända hemåt istället. Tack och lov hade jag medvind på hemvägen. Sofia och Maria följde med och hjälpte mig äta upp en gammal tårta vi hade hemma.. Hemska tanke om jag hade fått slänga den, tur att man har vänner som ställer upp ;)

Läggdags!! Sov gott alla!!

Men först lite bilder på våran hoppgroda (men det är inte helt lätt att få en bild med mobilen utan rörelseoskärpa):







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar