lördag 29 mars 2014

WIC

Godmorgon på er!

 Förra helgen hanns det med att fixas i vår walk-in-closet. Mathias lade golvvärme och golvet, dessutom så har det spacklats och målats i veckan så nu är det snart dags för att åka och handla garderobsinredningen och börja skapa vår drömgarderob. Det gäller ju att tänka smart så man hittar den förvaring som just vi behöver och att det samtidigt inte blir rörigt. Jag hoppas den blir lika bra i verkligheten som i mitt huvud.




En hel del annat har han hunnit med på bygget i veckan också, min gubbe. Jag ska visa er i ett inlägg lite senare. 
Denna lördagmorgon tänker jag starta med att åka och fixa ett ärende nere på stan (utan ungar, vilken lyx). Sedan blir det att skynda sig hem så Thias kan gå upp till bygget och fortsätta, det kliar visst i hans fingrar nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar