söndag 23 mars 2014

Att ha kalasat en hel eftermiddag

I veckan som kommer så fyller jag år, lite över 30 brukar jag säga när någon frågar. Ska jag vara helt ärlig så har jag slutat räkna och får faktiskt tänka efter lite när jag ska tala om min ålder. Idag, denna soliga söndag, passade vi på att bjuda in våra nära och kära på lite födelsedagsfika och som vanligt är det trevligt och mysigt att ha familjen runtomkring sig. 

Extrastolar hämtades upp ifrån källaren, det bakades kärleksmums, cupcakes och tårta och det städades och dukades för fullt innan gästerna anlände. 

 

 
 

 

Efter några timmar droppade ett gäng fika-mätta gäster av en efter en och vi återgick till vardagen efter kalasandet, med middag (köpe-middag idag) och nattning.

Tack alla för idag och tack för alla fina presenter, nu ska jag bara fylla år också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar