torsdag 19 september 2013

Slow week

Det känns det som denna vecka är! Vi liksom bara tuffar på i gamla spår och gör alla vardagliga saker som måste göras, fast jag tror faktiskt att vi behöver det. Det känns som om vi samlar kraft inför det som komma skall, den stora renoveringen! 

Nu är det mindre än 2 veckor kvar tills vi drar igång och jag vet att vi båda kommer vara helt slut under och efter renoveringen. Min gubbe kommer vara fysiskt trött och jag kommer förmodligen vara i akut behov av en andningspaus utan barn! Men det kommer bli så bra och det kommer vara så skönt att för första gången sedan vi flyttade in i detta hus faktiskt bo i hela huset (inte bara på en våning). Det känns som lyx :)


Men vi laddar, samlar kraft och tänder en massa ljus på kvällarna, för nu är det riktigt mörkt och kallt! Mysigt på ett sätt, men jag kan redan nu längta tills vintern är över och vi går emot våren igen, min favoritårstid. Vilken årstid är er favorit?

Nu väntar alla tända ljusen, en kopp te och min gubbe i soffan på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar