onsdag 27 februari 2013

Lugn morgon

Denna morgon startade lugnt med båda barnen sysselsatta med sitt och det gav mig tid till att äta frukost i lugn och ro. Sen förstår jag inte vad som händer, men det är likadant varje morgon! Helt plötsligt är klockan jättemycket och vi får stressa iväg i alla fall, även idag så klart! Men vi hann till BVC i tid, det var nog på minuten tror jag.


Allt gick jättebra, båda barnen skötte sig superbra. Anton, som man tidigare inte kunnat ha med någonstans, var idag jätteduktig och lät morsan uträtta några ärenden på stan till och med! Dock kom vi hem lite sent, så någon lunch hanns inte med att laga. Då fick Mathias ta med mat hem och idag blev det från Donken. 

 Nu sover Anton och jag och Stella ska passa på att slappa lite i soffan tror jag!
I eftermiddag kommer farmor och hämtar Anton. Han ska sova över där och bli lämnad på dagis imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar