onsdag 27 februari 2013

Inga gröna fingrar


Jag har verkligen inga gröna fingrar och såna här stackars blommor (plättar i luften eller vad de nu heter) har jag avverkat några stycken. Jag tror detta är nummer 3 bara i år! Men det får det helt enkelt vara värt för jag tycker det är så fint med gröna växter omkring mig. 


Då passar detta konstgjorda olivträd mig bättre, men det vore då tusan om jag inte ska kunna hålla en blomma levande, jag fixar ju två barn ;)

Anton är ju hos farmor och farfar ikväll och vi har precis fått rapport från en badande kille som strax ska lägga sig! Han har varit i hamnen och matat ankor och ätit pannkakor på Sahara, jag hör ju att han har det bra :)

Här hemma har vi passat på att röja lite på övervåningen, tanken är ju att bygget ska dra igång där snart. Nu åkte Mathias precis iväg för att hämta hem lite mat, ibland får man vara lite lat och låta bli att laga middag!
Hoppas ni har en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar