lördag 9 juni 2012

Konsten att sova djupt

Nu har jag äntligen krupit ner i sängen för att sova (dagen blir så lång när den startar kl 4:30)! GP:t är slut och det sista jag gjorde innan jag gick och la mig var att kolla till Anton (som jag alltid gör)! När jag kommer in till hans säng ser jag först inte ungen. När jag lyfter på täcket som ligger halvvägs ner på golvet som jag honom! Eller rättare sagt ett par ben, resten av ungen ligger under sängen! Hur han har tagit sig dit eller varför har jag ingen aning om! Men han ligger på mage med huvudet före under sängen och det enda jag ser är en liten rumpa och ett par ben :)

Min första tanke är att jag blir lite orolig att något är fel, men jag får fram en sovande (och lite gnyende) unge och lägger honom till rätta i sängen! Nu efteråt ångrar jag att jag inte fångade det hela på bild, för någon roligare sovstil tror jag aldrig att jag får se ;) Han har ju helt klart ärvt sin fars förmåga att sova djupt i alla fall ;)

Natti natti! Imorgon är det jag som hoppas på att få sovmorgon till åtminstone kl 6 ;)

1 kommentar: