lördag 9 juni 2012

Flytthjälp och morfar

Idag har vi (eller mest Mathias) hjälpt Danne och Vickan att flytta de sista grejerna till deras nya hus! Linda, Calle och Wille var också där, så jag Vickan, Linda och ungarna höll till ute i trädgården! Mycket trevligt :)

När vi kom hem på eftermiddagen lekte jag och Anton i sandlådan och planterade blommor medan Thias klippte gräset! Det var på håret att han hann klart innan regnet kom!

Vi avslutade dagen med att åka till pappas/morfars grav där Anton la några blommor som han hade plockat! Min kära pappa skulle nämligen fyllt 62 år idag! När vi gick därifrån vände sig Anton om och vinkade massor av gånger samtidigt som han sa "hejhå bopa"! Mammas älskade Gullunge förstår nog mer än vad vi tror :)

1 kommentar:

  1. Får åka ut och hämta lyktan nu när jag har spårat vem som satt dit den - det var Johan o Frida som hade varit där i vintras. Vågade ju inte ta bort den när jag inte visste vems den var...

    SvaraRadera