onsdag 15 februari 2012

Sjukling igen??

Även idag framåt eftermiddagen kom huvudvärken smygande, misstänker starkt bihålorna som inte är så fria som de borde. Dessutom har jag nog haft en släng av feber nu ikväll, jag låg nerbäddad i soffan och huttrade tidigare. Efter en panodil och en massa filtar känns det just nu bättre, men det verkar onekligen som om min förkylning som jag trodde höll på att gå över har kommit tillbaka och dessutom fört med sig lite feber :( Jag somnade visst på soffan för nästan två timmar sedan och har nu flyttat över mig till sängen för att sova vidare!

Idag på jobbet har varit en lång dag. Ett marknadsmöte som jag hade kl 10 och som jag trodde skulle vara klart på någon timme drog ut på tiden och vi var inte klara förrän kl 13:30. Hann med andra ord inte alls med vad jag hade tänkt på jobbet idag, men vi får hoppas att mötet ger mycket framöver :)

När jag hämtade Anton på dagis idag var han inte alls pigg på att följa med hem. Han hittade på alla möjliga ursäkter för att inte klä på sig och följa med inklusive rymma till en annan avdelning och börja leka där istället :) Det tog över en halvtimme innan vi var på väg hem i pulkan :)

Natti natti på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar