söndag 6 november 2011

Söndag igen!!

Här har vi en lugn kväll framför tvn, behövs efter en fulltecknad helg :) 

Idag städade jag färdigt kontoret, sakta men säkert blir det ordning i detta hus också :) Under resten av dagen har vi hunnit med husesyn i kollegan Johannas nya hus, lämna försenad födelsedagspresent hos Sofia, fika och hämtning av Plutten i Gunnebo, middag hos morsan och dessutom har Johanna och Oskar gått husesyn hos oss! Ni hör ju att vi haft fullt upp :) Johanna och Oskar verkar supertrevliga och jag hoppas vi kommer umgås lite framöver! De bor ju nära också, de har köpt det rosa huset på Erikslundsgatan! Huset tycker jag är supermysigt men de har lite renoveringar att göra!! 

Nu ikväll har Anton feber igen! Han fick Ipren innan vi nattade honom, men någon timme senare vaknade han och ville sitta med mamma i soffan en stund, självklart fick mammas skatt göra det ;) Nu sover han sedan en stund tillbaka i vår säng! Jag hoppas på en bra natt och imorgon stannar jag och Anton hemma och vilar upp oss!!

Förresten kanske jag ska nämna något om showen igår! Vi var ju alltså på Las Vegas show på Gränsö där det var en massa framträdanden samtidigt som vi åt en trerätters supé. Maten var god (förrutom efterrätten som var tiramisu, hör inte till vanligheterna att jag lämnar kvar efterrätt ;) ), showen var sådär, kändes som lite för mycket teater och tillgjort emellanåt :( Kanske hade varit bättre med lite vin i kroppen ;) Men jag avstod från att dricka så jag skulle kunna hämta hem min sjuka lilla kille ifall det skulle behövas! Det blev inte aktuellt och Bettan med familj gjorde ett kanonjobb. Det verkar som han haft det toppenbra i helgen :) Men vi hade i alla fall en trevlig lördagkväll och det var kul att träffa Tessan och Krille!

Nu är det nog läggdags här, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar